خرید انواع و اقسام لوازم جدید

در این فروشگاه میتوانید انواع و اقسام وسایل و لوازم جدید را که به بازار می آیند را به صورت اینترنتی خریداری کنید

خرید انواع و اقسام لوازم جدید

در این فروشگاه میتوانید انواع و اقسام وسایل و لوازم جدید را که به بازار می آیند را به صورت اینترنتی خریداری کنید

قاب محافظ اپل آیفون Apple iPhone مدل ارتشی

گارد محافظ آیفون طرح ارتشی یک محافظ شیک و ضد ضربه

خرید گارد محافظ گوشی آیفون طرح ارتشی

دکمه خرید پستی

توضیحات محافظ آیفون طرح ارتشی

طرح ارتشی در میان جوانان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و هر روز محصولات جدیدی مانند لباس و سایر لوازم با این طرح زیبا به بازار می آید. امروز محافظ آیفون طرح ارتشی را به شما معرفی میکنیم. اگر شما هم از طرفداران طرح ارتشی هستید و به دنبال ست کردن وسایل خود هستید میتوانید از این گارد محافظ گوشی های اپل استفاده کنید.

محافظ اپل طرح ارتشی

قاب محافظ آیفون طرح ارتشی

طرحی زیبا و جوان پسند

محافظت از گوشی شما همراه با زیبایی

ضد ضربه ، ضد خش و ضد لک

عرضه شده برای آیفون سری 5 ، 6 ، 7

قیمت مناسب ( 24000 تومان )

خرید لوازم موبایل

محافظ گوشی Apple iPhone

قاب محافظ اپل مخصوص گوشی های آیفون سری 5 یعنی 5 ، 5S ، 5SE و آیفون سری 6 یعنی +6 ، 6 ، 6S و سری 7 یعنی +7 ، 7 عرضه شده است که هنگام خرید باید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. این قاب از گوشی شما در برابر ضربه ، خش و کثیفی محافظت میکند و ظاهر شیک و زیبایی به آن میدهد. همچنین باعث خوش دست تر شدن گوشی و جلوگیری از سر خوردن آن میشود.

گارد محافظ گوشی اپل آیفون

خرید گارد محافظ آیفون طرح ارتشی

برای خرید این محافظ میتوانید روی دکمه خرید پستی که در پایین هم هست کلیک کنید و در ادامه فرم سفارش را تکمیل کنید و یا برای خرید به صورت پیامکی میتوانید عدد 22386849 را به شماره 3000122068 پیامک کنید و همکاران با شما تماس خواهند گرفت و ادامه مراحل انجام خواهد شد.

دکمه خرید پستی

همانطور که اشاره شد این محصول برای آیفون سری 5 ، 6 ، 7 عرضه شده است که هنگام خرید میبایست مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت این محصول تنها 24000 تومان است که میتوانید این مبلغ را به صورت اینترنتی پرداخت کنید و یا مبلغ را پس از تحویل گرفتن کالا درب منزل به مامور پست پرداخت کنید.

برای مشاهده محافظ نورانی آیفون کلیک کنید.

قاب محافظ اپل طرح ارتشی

ویژگی ها :

  • محافظت و زیبایی گوشی Apple iPhone
  • ضد ضربه ، ضد خش و ضد لک و کثیفی
  • مناسب برای گوشی اپل آیفون سری 5 ، 6 ، 7
  • باعث خوش دست شدن و عدم سر خوردن موبایل

آباژور 3 بعدی مدل گل رز

چراغ خواب و دکوری زیبا در آباژور سه بعدی طرح گل رز

آباژور سه بعدی طرح گل رز

دکمه خرید پستی

توضیحات آباژور سه بعدی طرح گل رز

مزیت آباژور های سه بعدی این است میتوان از آنها به عنواع یک چراغ خواب شیک و همچنین یک دکوری زیبا استفاده کرد. این آباژور که به شکل سه گل رز زیبا میباشد به شکل سه بعدی طراحی شده است و ظاهری بسیار جذاب دارد. این آباژور در رنگهای سبز ، سفید ، قرمز و زرد وجود دارد. بالبینگ این آباژور از جنس پلکسی گلاس و دارای ضخامت 3 میلی متر است که به صورت سه بعدی طراحی شده است.

آباژور 3D طرح گل رز

طراحی شده به صورت سه بعدی و جذاب

استفاده به عنوان دکوری و چراغ خواب

در رنگهای سبز ، سفید ، قرمز و زرد

قیمت مناسب ( 35000 تومان )

انواع آباژور

چراغ خواب سه بعدی گل رز

بالبینگ این آباژور از جنس پلکسی گلاس میباشد و به وسیله چراغ ال ای دی کم مصرف روشن میشود و این وسیله دارای یک پایه چوبی زیبا میباشد و همانطور که در شکل مشخص است قسمت کوچکی از پایه هم روشن میشود که جلوه خاصی به آباژور میدهد. وجود ترانس از ویژگی های مثبت این وسیله است به گونه ای که باعث میشود خطر آتش سوزی و برق گرفتگی از بین برود و وجود ترانس موجب افزایش عمر دستگاه شده. لامپ ال ای دی دستگاه کم مصرف بوده ، گرم نمیشود و تا 50000 ساعت کار میکند.

چراغ خواب 3D

خرید آباژور سه بعدی طرح گل رز

برای خرید این محصول میبایست روی نوشته خرید پستی که در پایین هم موجود است کلیک کنید و در ادامه فرم سفارش را تکمیل کنید و یا برای خرید به صورت پیامکی میتوانید عدد 95843854 را به شماره 100081 پیامک کنید و همکاران با شما تماس خواهند گرفت.

دکمه خرید پستی

همانطور که گفته شد این آباژور در رنگهای سفید ، قرمز ، سبز و زرد وجود دارد که هنگام خرید میتوانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت این وسیله تنها 35000 تومان است که میتوانید مبلغ را به صورت اینترنتی و با تخفیف و همچنین میتوانید مبلغ را پس از تحویل گرفتن کالا درب منزل به مامور پست پرداخت کنید.

برای مشاهده آباژور سه بعدی طرح قلب کلیک کنید

ویژگی ها :

  • جنس پایه چوب
  • ابعاد پایه : 8 در 14 سانتی متر
  • جنس بالبینگ پلکسی گلاس
  • ابعاد بالبینگ : 22 در 28 سانتی متر
  • ضخامت بالبینگ : 3 میلی متر
  • موجود در رنگهای سبز ، زرد ، سفید و قرمز
  • اقلام ارسالی : پایه ، ترانس ، بالبینگ

آباژور تری دی Love Flower

آباژور سه بعدی طرح عشق با طرح یک گل و یک قلب زیبا

آباژور 3D طرح عشق

دکمه خرید پستی

توضیحات آباژور سه بعدی طرح عشق

آباژور عشق Love Flower دارای طرح یک گل و قلب زیبا میباشد که ظاهری سه بعدی دارد و میتواند به عنوان چراغ خواب و یا یک دکوری زیبا مورد استفاده قرار بگیرد. این آباژور در واقع از یک بالبینگ دو بعدی به ضخامت 3 میلی متر درست شده است که طوری طراحی شده است که سه بعدی به نظر میرسد. همچنین این آباژور فضای کمی را اشغال میکند.

آباژور سه بعدی طرح عشق Love Flower

طرحی بسیار شیک و زیبا

شامل طرح یک قلب و گل زیبا

موجود در چهار رنگ قرمز ، سفید ، سبز و زرد

قیمت مناسب ( 35000 تومان )

خرید انواع آباژور

آباژور تری دی طرح عشق

بالبینگ این آباژور از جنس پلکسی گلاس بوده و به کمک لامپ ال ای دی کم مصرفی که در پایین آن قرار دارد روشن میشود. پایه این وسیله از چوب بوده و قسمتی از آن هم روشن میشود که باعث قشنگ تر شدن این وسیله میشود. دارا بودن ترانس از ویژگی های مثبت آباژور است به گونه ای که احتمال برق گرفتگی و آتش سوزی را از بین میبرد و موجب افزایش عمر دستگاه میشود.

خرید آباژور 3D طرح عشق

برای خرید آباژور میتوانید روی گزینه خرید پستی کلیک کنید و در ادامه فرم سفارش را تکمیل کنید و یا برای خرید به صورت پیامکی میتوانید عدد 95843853 را به شماره 100081 ارسال کنید و همکاران با شما تماس خواهند گرفت.

دکمه خرید پستی

همانطور که در تصاویر نیز مشخص است آباژور سه بعدی طرح عشق در چهار رنگ عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش میبایست رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت این آباژور تنها 35000 تومان است که میتوانید این مبلغ را به صورت آنلاین و با تخفیف و یا پس از تحویل گرفتن کالا به مامور پست پرداخت کنید.

برای مشاهده آباژور سه بعدی طرح قلب Romantic Heart کلیک کنید.

خرید آباژور سه بعدی طرح عشق

ویژگی ها :

  • ابعاد پایه 8 در 14 سانتی متر
  • جنس پایه از چوب
  • ابعاد بالبینگ 31 در 29 سانتی متر
  • ضخامت بالبینگ 3 میلی متر
  • جنس بالبینگ از پلکسی گلاس
  • ولتاژ ورودی 220 ولت
  • ولتاژ ترانس 12 ولت
  • اقلامی که ارسال میشوند : بالبینگ ، پایه و ترانس

خرید آنلاین و ارزان چراغ خواب مدل Romantic Heart

یک چراغ خواب و دکوری زیبا با آباژور سه بعدی طرح قلب Romantic Heart

خرید آباژور سه بعدی طرح قلب

دکمه خرید پستی

توضیحات آباژور سه بعدی طرح قلب

آباژورهای سه بعدی اخیرا محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند و میتوانند به عنوان یک دکوری زیبا و یا چراغ خواب مورد استفاده قرار گیرند. آباژور 3D طرح قلب در رنگهای سفید ، سبز ، رمز و زرد موجود است که هنگام خرید میتوانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. بالبینگ این آباژور دو بعدی میباشد و به گونه ای طراحی شده است که سه بعدی به نظر میرسد و جلوه زیبایی دارد.

آباژور و چراغ خواب سه بعدی طرح قلب Romantic Heart

عرضه شده در رنگهای سفید ، قرمز ، سبز و زرد

دارای منبع نور ال ای دی دو بعدی

یک دکوری و یک چراغ خواب زیبا

قیمت مناسب ( 35000 تومان )

خرید انواع آباژور

ضخامت بالبینگ این آباژور تنها 3 میلی متر است که طراحی جالب آن باعث میشود سه بعدی و زیبا به نظر برسد. این دستگاه همراه ترانس میباشد که خطر آتش سوزی و برق گرفتگی از بین میرود. همچنین ترانس باعث افزایش طول عمر دستگاه میشود. لامپ ال ای دی استفاده شده در این آباژور کم مصرف بوده و تا 50 هزار ساعت عمر میکند.

پایه آباژور 3D طرح قلب

خرید آباژور 3D طرح قلب

برای خرید آباژور سه بعدی طرح قلب میتوانید روی دکمه خرید پستی که در پایین هم موجود است کلیک کنید و در ادامه فرم سفارش را تکمیل کنید و یا میتوانید عدد 95843850 را به شماره 100081 ارسال کنید و به زودی همکاران با شما تماس خواهند گرفت.

دکمه خرید پستی

همانطور که گفته شد این آباژور در رنگهای سفید ، قرمز ، سبز و زرد موجود است که هنگام خرید میتوانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت این آباژور تنها 35000 تومان است که میتوانید این مبلغ را به صورت آنلاین و با تخفیف پرداخت کنید و یا مبلغ را پس از تحویل گرفتن کالا به مامور پست پرداخت کنید.

برای مشاهده آباژور سه بعدی طرح مارپیچ کلیک کنید.

ترانس و کابل آباژور قلبی

ویژگی ها :

  • جنس بالبینگ پلکسی گلاس
  • ابعاد بالبینگ 19 در 32 سانتی متر
  • ضخامت بالبینگ 3 میلی متر
  • جنس پایه : چوب
  • ابعاد پایه آباژور 18 در 14 سانتی متر
  • ولتاژ ورودی : 220 ولت
  • ولتاژ ترانس : 12 ولت

خرید اینترنتی ارزان چراغ خواب رنگی شیک و زیبا

یک دکوری زیبا در منزل با آباژور سه بعدی طرح مارپیچ

آباژور سه بعدی سبز

دکمه خرید پستی

توضیحات آباژور سه بعدی طرح مارپیچ

اگر به دنبال یک دکوری و یک چراغ خواب زیبا هستید آباژور سه بعدی طرح مارپیچ میتواند بهترین گزینه باشد زیرا دارای طرحی زیبا و جدید است که به کمک ال ای دی ایجاد روشنایی میکند و میتواند به عنوان چراغ خواب و یا یک دکوری زیبا مورد استفاده قرار گیرد. این آباژور در چهار رنگ سبز ، قرمز ، سفید و زرد عرضه شده است که هنگام خرید میبایست رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که در تصویر هم مشخص میباشد در پایه این آباژور هم نور زیبایی وجود دارد.

آباژور 3D طرح مارپیچ

استفاده به عنوان چراغ خواب و یک دکوری زیبا

ارائه شده در چهار رنگ سفید ، سبز ، قرمز و زرد

دارای طرحی جدید و جالب

ایجاد نور به وسیله ال ای دی

قیمت مناسب ( 35000 تومان )

خرید آباژور

چراغ خواب سه بعدی مارپیچی

این لامپ جادویی در حقیقت یک بالبینگ دو بعدی به ضخامت سه میلیمتر است که به گونه ای طراحی شده است که سه بعدی به نظر میرسد و به وسیله ال ای دی ایجاد نور میکند. این طرح زیبا و خلاقانه همچنین در فضا صرفه جویی میکند به این صورت که میتوانید این وسیله زیبا را در یک محیط کوچک قرار دهید اما سه بعدی به نظر میرسد. این مدل آباژور دارای ترانس میباشد که باعث از بین رفتن خطر آتش سوزی و همچنین افزایش عمر آن میشود. این وسیله تا 50 هزار ساعت عمر میکند و دارای یک لامپ ال ای دی کم مصرف میباشد.

خرید آباژور 3D طرح مارپیچ

جهت خرید آباژور 3 بعدی مدل مارپیچی میتوانید روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و در ادامه فرم سفارش خود را تکمیل کنید. و یا برای خرید به صورت پیامکی میتوانید عدد 95843847 را به شماره 100081 پیامک کنید و همکاران با شما تماس خواهند گرفت.

دکمه خرید پستی

همانطور که اشاره شد این آباژور در چهار رنگ سفید ، سبز ، قرمز و زرد وجود دارد که هنگام تکمیل فرم سفارش میبایست رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت این آباژور تنها 35000 تومان است که میتوانید آن را به صورت اینترنتی و با تخفیف و یا درب منزل پس از تحویل گرفتن کالا به مامور پست پرداخت کنید.

آباژور 3D

ویژگی ها :

  • جنس پایه : چوب
  • جنس بالبینگ : پلکسی گلاس
  • ابعاد بالبینگ 17 در 27 سانتی متر
  • ابعاد پایه 8 در 14 سانتی متر
  • ضخامت بالبینگ ( قسمت نورانی ) 3 میلی متر
  • ولتاژ ورودی 220 ولت
  • ولتاژ ترانس 12 ولت
  • اقلام همراه بالبینگ ، پایه و ترانس